Autor segons l'article: Ismael Hernández Sempere; Cinta Espuny Vidal
Departament: Pedagogia
Autor/s de la URV: Espuny Vidal, Maria Cinta
Paraules clau: Women Skills New techonologies Internet Information society Information literacy
Resum: La brecha digital de género es entendida como un aspecto que define la falta de presencia femenina dentro del ámbito de las STEM. Por lo que resulta necesario considerar aspectos como el uso de las TIC o la misma competencia digital para determinar su influencia sobre esta infrarrepresentación.
Àrees temàtiques: Revistas de ciencias de la educación Pedagogical & educational research Education Educación Educació Computer science applications Ciencias de la educación
Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Adreça de correu electrònic de l'autor: cinta.espuny@urv.cat
Identificador de l'autor: 0000-0003-2015-3867
Data d'alta del registre: 2024-07-27
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Enllaç font original: https://www.edutec.es/revista/index.php/edutec-e/article/view/2601
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Referència a l'article segons font original: Edutec-E. Revista Electrónica De Tecnología Educativa. (81): 55-71
Referència de l'ítem segons les normes APA: Ismael Hernández Sempere; Cinta Espuny Vidal (2022). Estudios STEM y la brecha digital de género en bachillerato. Edutec-E. Revista Electrónica De Tecnología Educativa, (81), 55-71. DOI: 10.21556/edutec.2022.81.2601
DOI de l'article: 10.21556/edutec.2022.81.2601
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2022
Tipus de publicació: Journal Publications