Autor segons l'article: Luisa Girondo; Carme Julià
Departament: Enginyeria Informàtica i Matemàtiques
Autor/s de la URV: Girondo Pérez, María Luisa
Resum: Aquest article descriu el que s’hauria d’entendre per problema i per procés de resolució de problemes a les aules d’educació primària per tal de relacio-nar-ho amb la producció de coneixement matemàtic per part de l’alumne. Es vol incidir en la necessitat de valorar cognitivament les tasques que es demanen a l’aula i valorar el procés de resolució de problemes com la millor manera d’abordar nous coneixements i assolir aprenentatges més sòlids. Amb la finalitat d’orientar els docents, es descriuen diferents aspectes didàctics de les tres etapes del model proposat per Polya
Àrees temàtiques: Educación Ciencias sociales
Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Adreça de correu electrònic de l'autor: marialuisa.girondo@urv.cat
Data d'alta del registre: 2023-06-12
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Referència a l'article segons font original: Comunicació Educativa. (35): 101-116
Referència de l'ítem segons les normes APA: Luisa Girondo; Carme Julià (2022). Resolució de problemes i aprenentatge de les matemàtiques escolars. Comunicació Educativa, (35), 101-116
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2022
Tipus de publicació: Journal Publications