Articles producció científica> Enginyeria Informàtica i Matemàtiques

Resolució de problemes i aprenentatge de les matemàtiques escolars

  • Identification data

    Identifier: imarina:9290237
  • Authors:

    Luisa Girondo
    Carme Julià
  • Others:

    Author, as appears in the article.: Luisa Girondo; Carme Julià
    Department: Enginyeria Informàtica i Matemàtiques
    URV's Author/s: Girondo Pérez, María Luisa
    Abstract: Aquest article descriu el que s’hauria d’entendre per problema i per procés de resolució de problemes a les aules d’educació primària per tal de relacio-nar-ho amb la producció de coneixement matemàtic per part de l’alumne. Es vol incidir en la necessitat de valorar cognitivament les tasques que es demanen a l’aula i valorar el procés de resolució de problemes com la millor manera d’abordar nous coneixements i assolir aprenentatges més sòlids. Amb la finalitat d’orientar els docents, es descriuen diferents aspectes didàctics de les tres etapes del model proposat per Polya
    Thematic Areas: Educación Ciencias sociales
    licence for use: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Author's mail: marialuisa.girondo@urv.cat
    Record's date: 2023-06-12
    Papper version: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Link to the original source: https://revistes.urv.cat/index.php/comeduc/article/view/3454
    Papper original source: Comunicació Educativa. (35): 101-116
    APA: Luisa Girondo; Carme Julià (2022). Resolució de problemes i aprenentatge de les matemàtiques escolars. Comunicació Educativa, (35), 101-116
    Licence document URL: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Article's DOI: 10.17345/comeduc2022101-116
    Entity: Universitat Rovira i Virgili
    Journal publication year: 2022
    Publication Type: Journal Publications