Author, as appears in the article.: Luisa Girondo; Carme Julià
Department: Enginyeria Informàtica i Matemàtiques
URV's Author/s: Girondo Pérez, María Luisa
Abstract: Aquest article descriu el que s’hauria d’entendre per problema i per procés de resolució de problemes a les aules d’educació primària per tal de relacio-nar-ho amb la producció de coneixement matemàtic per part de l’alumne. Es vol incidir en la necessitat de valorar cognitivament les tasques que es demanen a l’aula i valorar el procés de resolució de problemes com la millor manera d’abordar nous coneixements i assolir aprenentatges més sòlids. Amb la finalitat d’orientar els docents, es descriuen diferents aspectes didàctics de les tres etapes del model proposat per Polya
Thematic Areas: Educación Ciencias sociales
licence for use: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Author's mail: marialuisa.girondo@urv.cat
Record's date: 2023-06-12
Papper version: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Link to the original source: https://revistes.urv.cat/index.php/comeduc/article/view/3454
Papper original source: Comunicació Educativa. (35): 101-116
APA: Luisa Girondo; Carme Julià (2022). Resolució de problemes i aprenentatge de les matemàtiques escolars. Comunicació Educativa, (35), 101-116
Licence document URL: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Article's DOI: 10.17345/comeduc2022101-116
Entity: Universitat Rovira i Virgili
Journal publication year: 2022
Publication Type: Journal Publications