Articles producció científica> Enginyeria Informàtica i Matemàtiques

Resolució de problemes i aprenentatge de les matemàtiques escolars

  • Datos identificativos

    Identificador: imarina:9290237
    Autores:
    Luisa GirondoCarme Julià
    Resumen:
    Aquest article descriu el que s’hauria d’entendre per problema i per procés de resolució de problemes a les aules d’educació primària per tal de relacio-nar-ho amb la producció de coneixement matemàtic per part de l’alumne. Es vol incidir en la necessitat de valorar cognitivament les tasques que es demanen a l’aula i valorar el procés de resolució de problemes com la millor manera d’abordar nous coneixements i assolir aprenentatges més sòlids. Amb la finalitat d’orientar els docents, es descriuen diferents aspectes didàctics de les tres etapes del model proposat per Polya
  • Otros:

    Autor según el artículo: Luisa Girondo; Carme Julià
    Departamento: Enginyeria Informàtica i Matemàtiques
    Autor/es de la URV: Girondo Pérez, María Luisa
    Resumen: Aquest article descriu el que s’hauria d’entendre per problema i per procés de resolució de problemes a les aules d’educació primària per tal de relacio-nar-ho amb la producció de coneixement matemàtic per part de l’alumne. Es vol incidir en la necessitat de valorar cognitivament les tasques que es demanen a l’aula i valorar el procés de resolució de problemes com la millor manera d’abordar nous coneixements i assolir aprenentatges més sòlids. Amb la finalitat d’orientar els docents, es descriuen diferents aspectes didàctics de les tres etapes del model proposat per Polya
    Áreas temáticas: Educación Ciencias sociales
    Acceso a la licencia de uso: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Direcció de correo del autor: marialuisa.girondo@urv.cat
    Fecha de alta del registro: 2023-06-12
    Versión del articulo depositado: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Referencia al articulo segun fuente origial: Comunicació Educativa. (35): 101-116
    Referencia de l'ítem segons les normes APA: Luisa Girondo; Carme Julià (2022). Resolució de problemes i aprenentatge de les matemàtiques escolars. Comunicació Educativa, (35), 101-116
    URL Documento de licencia: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili
    Año de publicación de la revista: 2022
    Tipo de publicación: Journal Publications
  • Palabras clave:

    Educación
    Ciencias sociales
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar