Articles producció científica> Pedagogia

Integración del movimiento maker en el aula: una experiencia práctica en el primer año de un proyecto educativo

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:9295516
    Autors:
    Nadal Solanas, OriolDomínguez, Xavier
  • Altres:

    Autor segons l'article: Nadal Solanas, Oriol; Domínguez, Xavier
    Departament: Pedagogia
    Autor/s de la URV: NADAL SOLANAS, ORIOL
    Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Adreça de correu electrònic de l'autor: oriol.nadal@urv.cat
    Data d'alta del registre: 2024-01-27
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Enllaç font original: https://revistes.urv.cat/index.php/ute/article/view/3566
    Referència a l'article segons font original: Ute Teaching & Technology (Universitas Tarraconensis). (2): e3566-
    Referència de l'ítem segons les normes APA: Nadal Solanas, Oriol; Domínguez, Xavier (2023). Integración del movimiento maker en el aula: una experiencia práctica en el primer año de un proyecto educativo. Ute Teaching & Technology (Universitas Tarraconensis), (2), e3566-. DOI: 10.17345/ute.2023.3566
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    DOI de l'article: 10.17345/ute.2023.3566
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2023
    Tipus de publicació: Journal Publications
  • Paraules clau:

    Maker-centered learning, teacher training, primary education, evaluation
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar