Articles producció científica> Pedagogia

Integración del movimiento maker en el aula: una experiencia práctica en el primer año de un proyecto educativo

  • Identification data

    Identifier: imarina:9295516
  • Authors:

    Nadal Solanas, Oriol
    Domínguez, Xavier
    Ute Teaching & Technology (Universitas Tarraconensis)
    https://revistes.urv.cat/index.php/ute/article/view/3566
    10.17345/ute.2023.3566
    Ute Teaching & Technology (Universitas Tarraconensis). (2): e3566-
  • Others:

    Author, as appears in the article.: Nadal Solanas, Oriol; Domínguez, Xavier
    Department: Pedagogia
    URV's Author/s: NADAL SOLANAS, ORIOL
    licence for use: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Author's mail: oriol.nadal@urv.cat
    Record's date: 2024-01-27
    Papper version: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Link to the original source: https://revistes.urv.cat/index.php/ute/article/view/3566
    Papper original source: Ute Teaching & Technology (Universitas Tarraconensis). (2): e3566-
    APA: Nadal Solanas, Oriol; Domínguez, Xavier (2023). Integración del movimiento maker en el aula: una experiencia práctica en el primer año de un proyecto educativo. Ute Teaching & Technology (Universitas Tarraconensis), (2), e3566-. DOI: 10.17345/ute.2023.3566
    Licence document URL: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Article's DOI: 10.17345/ute.2023.3566
    Entity: Universitat Rovira i Virgili
    Journal publication year: 2023
    Publication Type: Journal Publications
  • Keywords:

    Maker-centered learning, teacher training, primary education, evaluation
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar