Articles producció científica> Pedagogia

Claves eco-feministas y comunitarias frente al cierre escolar por COVID-19 en México 2020-2021: una experiencia encarnada. Revista de Estudios de Género

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:9297126
    Autors:
    Araiza, Alejandra y González, Robert
  • Altres:

    Autor segons l'article: Araiza, Alejandra y González, Robert
    Departament: Pedagogia
    Autor/s de la URV: Araiza Díaz, Alejandra
    Paraules clau: Gender equality
    Àrees temàtiques: Ciencias sociales
    Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Adreça de correu electrònic de l'autor: alejandra.araiza@urv.cat
    Identificador de l'autor: 0000-0003-0603-7974
    Data d'alta del registre: 2024-11-23
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Referència a l'article segons font original: Revista De Estudios De Género. La Ventana (En Línea). 7 (57): 7-40
    Referència de l'ítem segons les normes APA: Araiza, Alejandra y González, Robert (2023). Claves eco-feministas y comunitarias frente al cierre escolar por COVID-19 en México 2020-2021: una experiencia encarnada. Revista de Estudios de Género. Revista De Estudios De Género. La Ventana (En Línea), 7(57), 7-40. DOI: 10.32870/lv.v7i57.7520
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2023
    Tipus de publicació: Journal Publications