Autor segons l'article: Luis Heredia Santaella; Margarita Torrente Torné; Paloma Vicens
Departament: Psicologia
Autor/s de la URV: Heredia Santaella, Luis / Torrente Torné, Margarita / Vicens, Paloma
Resum: Psychology (Miscellaneous),Psychology, Multidisciplinary
Àrees temàtiques: Psychology, multidisciplinary Psychology (miscellaneous) Psychology (all) Psicología General psychology Educação Ciencias sociales
Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Adreça de correu electrònic de l'autor: luis.heredia@urv.cat paloma.vicens@urv.cat
Identificador de l'autor: 0000-0001-9330-9418 0000-0003-0732-5070
Data d'alta del registre: 2023-09-03
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/acceptedVersion
Enllaç font original: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/02109395.2020.1794716
Referència a l'article segons font original: 41 (3): 467-489
Referència de l'ítem segons les normes APA: Luis Heredia Santaella; Margarita Torrente Torné; Paloma Vicens (2020). Spiritual competence, contemplative education and mindfulness in schools. , 41(3), 467-489
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
DOI de l'article: 10.1080/02109395.2020.1794716
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2020
Tipus de publicació: Journal Publications