Articles producció científica> Psicologia

Spiritual competence, contemplative education and mindfulness in schools

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:9327736
  • Autors:

    Luis Heredia Santaella
    Margarita Torrente Torné
    Paloma Vicens
  • Altres:

    Autor segons l'article: Luis Heredia Santaella; Margarita Torrente Torné; Paloma Vicens
    Departament: Psicologia
    Autor/s de la URV: Heredia Santaella, Luis / Torrente Torné, Margarita / Vicens, Paloma
    Resum: Psychology (Miscellaneous),Psychology, Multidisciplinary
    Àrees temàtiques: Psychology, multidisciplinary Psychology (miscellaneous) Psychology (all) Psicología General psychology Educação Ciencias sociales
    Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Adreça de correu electrònic de l'autor: luis.heredia@urv.cat paloma.vicens@urv.cat
    Identificador de l'autor: 0000-0001-9330-9418 0000-0003-0732-5070
    Data d'alta del registre: 2023-09-03
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/acceptedVersion
    Enllaç font original: https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/02109395.2020.1794716
    Referència a l'article segons font original: 41 (3): 467-489
    Referència de l'ítem segons les normes APA: Luis Heredia Santaella; Margarita Torrente Torné; Paloma Vicens (2020). Spiritual competence, contemplative education and mindfulness in schools. , 41(3), 467-489
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    DOI de l'article: 10.1080/02109395.2020.1794716
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2020
    Tipus de publicació: Journal Publications
  • Paraules clau:

    educational psychology; interpersonal competence; awareness; social competence; contemplative education
    Psychology, multidisciplinary
    Psychology (miscellaneous)
    Psychology (all)
    Psicología
    General psychology
    Educação
    Ciencias sociales
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar