Articles producció científica> Estudis Anglesos i Alemanys

73% of the observed bilingual (dis)advantageous effects on cognition stem from sociolinguistic factors: A systematic review

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:9330762
    Autors:
    Camila Masullo, Vittoria Dentella, Evelina Leivada
  • Altres:

    Autor segons l'article: Camila Masullo, Vittoria Dentella, Evelina Leivada
    Departament: Estudis Anglesos i Alemanys
    Autor/s de la URV: Dentella, Vittoria / Masullo, Camilla
    Codi de projecte: Grant agreement No. 945413
    Paraules clau: Sociolinguistic prestige Socio-economic status Cognitive adaptations Bilingualism
    Àrees temàtiques: Psychology, experimental Linguistics and language Linguistics Language and linguistics Filologia, lingüística i sociolingüística Education Educació Ciencias sociales Ciencias humanas
    Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Adreça de correu electrònic de l'autor: camilla.masullo@urv.cat vittoria.dentella@urv.cat
    Identificador de l'autor: 0000-0001-6697-9184
    Data d'alta del registre: 2024-08-03
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Enllaç font original: https://osf.io/preprints/psyarxiv/4j96u/
    Programa de finançament: Marie Sklodowska-Curie Actions – European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Referència a l'article segons font original: Bilingualism-Language And Cognition. (15):
    Referència de l'ítem segons les normes APA: Camila Masullo, Vittoria Dentella, Evelina Leivada (2023). 73% of the observed bilingual (dis)advantageous effects on cognition stem from sociolinguistic factors: A systematic review. Bilingualism-Language And Cognition, (15), -. DOI: 10.1017/S1366728923000664
    Acrònim: MFP-Plus
    DOI de l'article: 10.1017/S1366728923000664
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2023
    Acció del programa de finançament: Martí i Franquès COFUND Doctoral Programme
    Tipus de publicació: Journal Publications
  • Paraules clau:

    Education,Language and Linguistics,Linguistics,Linguistics and Language,Psychology, Experimental
    Sociolinguistic prestige
    Socio-economic status
    Cognitive adaptations
    Bilingualism
    Psychology, experimental
    Linguistics and language
    Linguistics
    Language and linguistics
    Filologia, lingüística i sociolingüística
    Education
    Educació
    Ciencias sociales
    Ciencias humanas
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar