Autor segons l'article: Eloïsa Valero Antón
Departament: Pedagogia
Autor/s de la URV: Valero Antón, Eloïsa
Resum: Esta experiencia didáctica educa la mirada crítica ante la publicidad para formar ciudadanos capaces de descifrar los mensajes encubiertos de esta y favorecer así el consumo responsable. También fomenta la creatividad, ya que propone la creación de tres tipos de spots: comerciales, de sensibilización social y parodias.
Àrees temàtiques: Educación Ciencias sociales
Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Adreça de correu electrònic de l'autor: eloisa.valero@urv.cat
Data d'alta del registre: 2024-02-17
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/acceptedVersion
Enllaç font original: https://www.grao.com/revistas/competencia-digital-docente-reto-clave-para-un-uso-critico-de-la-tecnologia-en-la-escuela-73748?contenido=477215
Referència a l'article segons font original: Aula De Secundaria. (54): 41-46
Referència de l'ítem segons les normes APA: Eloïsa Valero Antón (2023). Análisis crítico de la publicidad y la creación de spots. Aula De Secundaria, (54), 41-46
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2023
Tipus de publicació: Journal Publications