Autor segons l'article: Van Blommestein, Sharmain; Bellot, Andrea Roxana
Departament: Estudis Anglesos i Alemanys
Autor/s de la URV: Bellot, Andrea Roxana
Paraules clau: Reduced inequalities
Resum: Bellot, Andrea Roxana
Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Adreça de correu electrònic de l'autor: andrearoxana.bellot@urv.cat
Identificador de l'autor: 0000-0002-0561-2132
Data d'alta del registre: 2024-11-23
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Referència a l'article segons font original: The Journal Of Virtual Exchange. 6 (Special Issue IVEC 2022) 83-103
Referència de l'ítem segons les normes APA: Van Blommestein, Sharmain; Bellot, Andrea Roxana (2023). Identity, racial cognizance, and intercultural competence: Students’ collective identities in the virtual literary classroom. The Journal Of Virtual Exchange, 6 (Special Issue IVEC 2022)(), 83-103. DOI: 10.21827/jve.6.39860
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2023
Tipus de publicació: Journal Publications