Articles producció científica> Estudis Anglesos i Alemanys

Identity, racial cognizance, and intercultural competence: Students’ collective identities in the virtual literary classroom

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:9384790
    Autors:
    Van Blommestein, SharmainBellot, Andrea Roxana
    Resum:
    Bellot, Andrea Roxana
  • Altres:

    Autor segons l'article: Van Blommestein, Sharmain; Bellot, Andrea Roxana
    Departament: Estudis Anglesos i Alemanys
    Autor/s de la URV: Bellot, Andrea Roxana
    Paraules clau: Reduced inequalities
    Resum: Bellot, Andrea Roxana
    Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Adreça de correu electrònic de l'autor: andrearoxana.bellot@urv.cat
    Identificador de l'autor: 0000-0002-0561-2132
    Data d'alta del registre: 2024-11-23
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Referència a l'article segons font original: The Journal Of Virtual Exchange. 6 (Special Issue IVEC 2022) 83-103
    Referència de l'ítem segons les normes APA: Van Blommestein, Sharmain; Bellot, Andrea Roxana (2023). Identity, racial cognizance, and intercultural competence: Students’ collective identities in the virtual literary classroom. The Journal Of Virtual Exchange, 6 (Special Issue IVEC 2022)(), 83-103. DOI: 10.21827/jve.6.39860
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2023
    Tipus de publicació: Journal Publications