Author, as appears in the article.: Jimenez, Edurne; Biglia, Barbara; Cagliero, Sara
Department: Pedagogia
URV's Author/s: Biglia, Barbara / Cagliero, Sara
Keywords: Investigación-acción Gender related violences /violencias de género Feminism Evaluación formativa
Abstract: L'experiència del projecte europeu GAP Work, de formació de professionals que treballen amb joves en el camp de la prevenció de les violències de gènere, ens permet reflexionar sobre alguns elements a tenir en compte per formar professionals en el marc d'una Investigació-Acció que contempli propostes feministes a l'aula i en els equips de treball. En aquest article mostrarem tensions i conflictes en el disseny de les formacions i reflexionarem sobre les dificultats de portar a la pràctica un paradigma ampli de les violències de gènere amb pedagogies feministes. Abans d'arribar a les conclusions, ens aproximarem a un projecte de continuïtat del GAPWork en el que algunes participants dels nostres cursos han seguit el seu procés de desenvolupament d'estratègies de prevenció de violències de gènere amb joves. Finalment resumirem alguns dels aprenentatges de la nostra intervenció per estimular la continuació del debat.
Thematic Areas: Trabajo social Sociologia i política Sociología Educación Educació Ciencias sociales Ciencias de la educación
licence for use: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
ISSN: 2013-9063
Author's mail: sara.cagliero@urv.cat barbara.biglia@urv.cat
Author identifier: 0000-0002-6303-8984 0000-0003-0135-4866
Record's date: 2024-06-28
Papper version: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Papper original source: Pedagogia I Treball Social. 5 (1): 79-104
APA: Jimenez, Edurne; Biglia, Barbara; Cagliero, Sara (2016). Apunts per millorar les formacions sobre violències de gènere. L'Experiecia de la investigació-acciò feminista GAPWork. Pedagogia I Treball Social, 5(1), 79-104
Licence document URL: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Entity: Universitat Rovira i Virgili
Journal publication year: 2016
Publication Type: Journal Publications