Articles producció científica> Història i Història de l'Art

Entrevista a Luisa Girondo

  • Datos identificativos

    Identificador: imarina:9246341
    Autores:
    Albert Irigoyen Zaragoza
    Resumen:
    Entrevista amb la professora Luisa Girondo, que encara l’últim curs com a docent de Didàctica de la Matemàtica a la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia de la Universitat Rovira i Virgili, i que ha centrat la seva carrera acadèmica a la formació de Mestres i a respondre qüestions de currículum i interdisciplinarietat educativa. En aquesta entrevista es tracten temes com la importància de les matemàtiques en el dia a dia, la formació matemàtica en els Graus de Mestres i en la formació permanent, i les aptituds i qualitats que ha de reunir un bon mestre de matemàtiques a primària i a secundària. Al llarg d’aquestes línies, la professora Girondo no s’oblida d’aspectes com la precarització laboral de gran part del professorat actual a la universitat o el futur de l’educació matemàtica en aquests temps en què la digitalització ha irromput a l’aula i ha obert nous horitzons d’investigació.
  • Otros:

    Autor según el artículo: Albert Irigoyen Zaragoza
    Departamento: Història i Història de l'Art
    Autor/es de la URV: Irigoyen Zaragoza, Albert
    Resumen: Entrevista amb la professora Luisa Girondo, que encara l’últim curs com a docent de Didàctica de la Matemàtica a la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia de la Universitat Rovira i Virgili, i que ha centrat la seva carrera acadèmica a la formació de Mestres i a respondre qüestions de currículum i interdisciplinarietat educativa. En aquesta entrevista es tracten temes com la importància de les matemàtiques en el dia a dia, la formació matemàtica en els Graus de Mestres i en la formació permanent, i les aptituds i qualitats que ha de reunir un bon mestre de matemàtiques a primària i a secundària. Al llarg d’aquestes línies, la professora Girondo no s’oblida d’aspectes com la precarització laboral de gran part del professorat actual a la universitat o el futur de l’educació matemàtica en aquests temps en què la digitalització ha irromput a l’aula i ha obert nous horitzons d’investigació.
    Áreas temáticas: Educación Ciencias sociales
    Acceso a la licencia de uso: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Direcció de correo del autor: albert.irigoyen@urv.cat albert.irigoyen@urv.cat
    Identificador del autor: 0000-0003-2896-0006 0000-0003-2896-0006
    Fecha de alta del registro: 2024-07-27
    Versión del articulo depositado: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Enlace a la fuente original: https://revistes.urv.cat/index.php/comeduc/article/view/3015
    URL Documento de licencia: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Referencia al articulo segun fuente origial: Comunicació Educativa. (32): 7-24
    Referencia de l'ítem segons les normes APA: Albert Irigoyen Zaragoza (2019). Entrevista a Luisa Girondo. Comunicació Educativa, (32), 7-24
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili
    Año de publicación de la revista: 2019
    Tipo de publicación: Journal Publications
  • Palabras clave:

    Educación
    Ciencias sociales
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar