Matèria: Pedagogia
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Identificador del investigador: 0000-0001-5423-4361
Publicat per (editora): Universitat Rovira i Virgili (URV)
Publicacions relacionades: Quinde Herrera, K., Pinos-Vélez, V., Esteve-González, V., & Valls-Bautista, C. (2023). Aprendizaje invertido en Educación Superior: Una revisión de alcance de la implementación. Edutec. Revista Electrónica de Tecnología Educativa, 84, 18-34. https://doi.org/10.21556/edutec.2023.84.2785
Resum: Se trata de una ficha bibliográfica que contiene información sobre el análisis del modelo flipped learning, una revision de alcance para su implementación.
Departament: Pedagogia
DOI: 10.5281/zenodo.7544447
Tipus de document: info:eu-repo/semantics/other
DOI de la publicació relacionada: 10.21556/edutec.2023.84.2785
Data alta repositori: 2023-01-17
Autor: Quinde Herrera, Karina
Paraules clau: flipped learning; scoping review
Grup de recerca: Applied Research Group in Education and Technology
Any de publicació de la dataset: 2023
Títol del conjunt de dades: Ficha bibliográfica del estudio del modelo flipped learning: scoping review