Materia: Social Sciences; Other
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Identificador del investigador: 0000-0003-1634-4003;0000-0003-3385-5534
Publicado por (editorial): Universitat Rovira i Virgili
Publicaciones relacionadas: Cea Álvarez, A. M., Dono López, P., Lerma Sanchis, M. D., Mogas Recalde, J., Pazos-Justo, C., & Rambla, X. (2023). Potenciar la autonomía mediante la retroalimentación: propuestas para el aprendizaje híbrido en la educación superior. Edições Húmus. doi: 10.21814/1822.82097
Resumen: The dataset contains 476 responses of higher education students to a questionnaire on the use of digital portfolios, the perception of their own autonomy and the self-assessment of their digital skills. The questionnaire was circulated in 2021 and 2022 among students of Universitat Autònoma de Barcelona (Spain), Université Catholique de Lyon (France), Universidade do Minho (Portugal), Universitetet i Stavanger (Norway), Universitat de Vic- Universitat de la Catalunya Central (Spain) and Uniwersytet Warszawski (Poland). (2023-07-04)
Departamento: Pedagogia
DOI: 10.34810/data770
Tipo de documento: info:eu-repo/semantics/other
Fecha alta repositorio: 2023-07-04
Autor: Rambla Marigot, Xavier;Mogas Recalde, Jordi
Palabras clave: Blended learning;Higher education;Digital portfolio
Año de publicación de la dataset: 2023
Acción del progama de financiación: Erasmus+ Strategic Partnership for Higher Education: 2020-1-ES01-KA203-082513
Título del conjunto de datos: Fostering higher education students' autonomy through blended learning