Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2001

Les didàctiques de les disciplines curriculars en la formació d'ensenyants

  • Dades identificatives

    Identificador: RP:1487
    Autors:
    Macaya, AlbertSantisteban, AntoniGavaldà, AntoniSalvat, AgustíGirondo, Luisa
    Resum:
    “Les investigacions sobre l’ensenyament-aprenentatge aporten models explicatius cada vegada més coherents envers l’adquisició de coneixements conceptuals i procedimentals, sobre el pensament estratègic… i els nous dissenys curriculars s’estructuren al voltant de la comprensió de qui aprèn i de la funcionalitat dels aprenentatges.”Aquest article ens situa en el cóm es troba la situació actual de les didàctiques específiques, en quant professorat hi ha i en quines línies d’investigació treballen i quines limitacions es compta en els nous programes de formació inicial de mestres per aconseguir “bons mestres”, com a eixos a destacar.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Macaya, Albert Santisteban, Antoni Gavaldà, Antoni Salvat, Agustí Girondo, Luisa
    Paraules clau: didàctica de la matemàtica
    Resum: “Les investigacions sobre l’ensenyament-aprenentatge aporten models explicatius cada vegada més coherents envers l’adquisició de coneixements conceptuals i procedimentals, sobre el pensament estratègic… i els nous dissenys curriculars s’estructuren al voltant de la comprensió de qui aprèn i de la funcionalitat dels aprenentatges.”Aquest article ens situa en el cóm es troba la situació actual de les didàctiques específiques, en quant professorat hi ha i en quines línies d’investigació treballen i quines limitacions es compta en els nous programes de formació inicial de mestres per aconseguir “bons mestres”, com a eixos a destacar.
    Any de publicació de la revista: 2001
    Tipus de publicació: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Paraules clau:

    didàctica de la matemàtica
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar