Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2003

El massatge i la seva incidència en el desenvolupament integral de l'infant de 0 a 3 anys

  • Dades identificatives

    Identificador: RP:1520
    Autors:
    Camps, Misericòrdia
    Resum:
    Amb aquest article volem presentar el massatge com una tècnica que, en mans dels mestres i professionals de l’educació infantil, pot contribuir al desenvolupament integral de l’infant, tant a nivell fisiològic com psicològic, especialment en el primer cicle 0-3 anys. Per això ens centrarem en aquest període d’edat, encara que el massatge constitueixi una tècnica igualment  beneficiosa en el segon cicle d’educació infantil i, en general, a qualsevol edat. El massatge pot incloure’s també en la programació com una tècnica que ajuda a desenvolupar determinats aspectes psicomotrius.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Camps, Misericòrdia
    Paraules clau: Massatge
    Resum: Amb aquest article volem presentar el massatge com una tècnica que, en mans dels mestres i professionals de l’educació infantil, pot contribuir al desenvolupament integral de l’infant, tant a nivell fisiològic com psicològic, especialment en el primer cicle 0-3 anys. Per això ens centrarem en aquest període d’edat, encara que el massatge constitueixi una tècnica igualment  beneficiosa en el segon cicle d’educació infantil i, en general, a qualsevol edat. El massatge pot incloure’s també en la programació com una tècnica que ajuda a desenvolupar determinats aspectes psicomotrius.
    Any de publicació de la revista: 2003
    Tipus de publicació: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article