Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2003

El massatge i la seva incidència en el desenvolupament integral de l'infant de 0 a 3 anys

  • Datos identificativos

    Identificador: RP:1520
    Autores:
    Camps, Misericòrdia
    Resumen:
    Amb aquest article volem presentar el massatge com una tècnica que, en mans dels mestres i professionals de l’educació infantil, pot contribuir al desenvolupament integral de l’infant, tant a nivell fisiològic com psicològic, especialment en el primer cicle 0-3 anys. Per això ens centrarem en aquest període d’edat, encara que el massatge constitueixi una tècnica igualment  beneficiosa en el segon cicle d’educació infantil i, en general, a qualsevol edat. El massatge pot incloure’s també en la programació com una tècnica que ajuda a desenvolupar determinats aspectes psicomotrius.
  • Otros:

    Autor según el artículo: Camps, Misericòrdia
    Palabras clave: Massatge
    Resumen: Amb aquest article volem presentar el massatge com una tècnica que, en mans dels mestres i professionals de l’educació infantil, pot contribuir al desenvolupament integral de l’infant, tant a nivell fisiològic com psicològic, especialment en el primer cicle 0-3 anys. Per això ens centrarem en aquest període d’edat, encara que el massatge constitueixi una tècnica igualment  beneficiosa en el segon cicle d’educació infantil i, en general, a qualsevol edat. El massatge pot incloure’s també en la programació com una tècnica que ajuda a desenvolupar determinats aspectes psicomotrius.
    Año de publicación de la revista: 2003
    Tipo de publicación: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article