Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2007

L'aprenentatge significatiu a l'aula

  • Dades identificatives

    Identificador: RP:1579
    Autors:
    Ballester, Antoni
    Resum:
    De tots els aspectes a contemplar dins l’escola, sembla evident considerar l’aprenentatge dels alumnes com el centre d’interès més rellevant dins el procés educatiu. Aquesta evidència està provocant la necessitat de prioritzar el procés d’aprenentatge de l’alumne per damunt del fet tradicional d’ensenyar, fent-se necessari l’ús d’un bon referent teòric que apuntali, doni sentit i condueixi la pràctica docent cap a bon terme.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Ballester, Antoni
    Paraules clau: Aprenentatge significatiu
    Resum: De tots els aspectes a contemplar dins l’escola, sembla evident considerar l’aprenentatge dels alumnes com el centre d’interès més rellevant dins el procés educatiu. Aquesta evidència està provocant la necessitat de prioritzar el procés d’aprenentatge de l’alumne per damunt del fet tradicional d’ensenyar, fent-se necessari l’ús d’un bon referent teòric que apuntali, doni sentit i condueixi la pràctica docent cap a bon terme.
    Any de publicació de la revista: 2007
    Tipus de publicació: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Paraules clau:

    Aprenentatge significatiu
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar