Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2009

Arbres per a una educació artística postmoderna. Un estudi de cas a partir de l'art contemporani

  • Dades identificatives

    Identificador: RP:1613
    Autors:
    Valero, Eloïsa
    Resum:
    La investigació educativa que relatem a continuació parteix d’un enorme interès personal per conèixer millor l’art contemporani i desxifrar-ne els plantejaments i els seus processos de creació, així com el paper que té a la nostra societat. El fet de formar part activa del professorat d’ensenyament secundari ha provocat, de forma inevitable i apassionada, la necessitat d’aprofundir en les relacions entre aquests dos àmbits (art contemporani i educació artística) identificant contrastos i paral·lelismes.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Valero, Eloïsa
    Paraules clau: Didàctica de l’Expressió Plàstica
    Resum: La investigació educativa que relatem a continuació parteix d’un enorme interès personal per conèixer millor l’art contemporani i desxifrar-ne els plantejaments i els seus processos de creació, així com el paper que té a la nostra societat. El fet de formar part activa del professorat d’ensenyament secundari ha provocat, de forma inevitable i apassionada, la necessitat d’aprofundir en les relacions entre aquests dos àmbits (art contemporani i educació artística) identificant contrastos i paral·lelismes.
    Any de publicació de la revista: 2009
    Tipus de publicació: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Paraules clau:

    Didàctica de l’Expressió Plàstica
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar