Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2010

La música i la dansa per millorar les competències bàsiques

  • Dades identificatives

    Identificador: RP:1644
    Autors:
    Sánchez, SaraSuesa, Susanna
    Resum:
    L’escola Mil·lenari, de Cardedeu, fa deu anys es va plantejar com millorar els resultats acadèmics de l’alumnat d’una forma creativa sense augmentar la càrrega lectiva de matèries bàsiques com les matemàtiques o la llengua. Com que es disposava d’un professorat amb una bona formació en música i dansa, i basant-se en investigacions que s’havien realitzat sobre els beneficis de la utilització de la música i la dansa en la formació de les persones, es va decidir incorporar la dansa com a assignatura al llarg de tota l’escolaritat i augmentar la càrrega lectiva de música. Després de l’aplicació completa del projecte s’ha pogut observar que els resultats acadèmics dels alumnes han millorat i, artísticament, són éssers humans més sensibles i creatius.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Sánchez, Sara Suesa, Susanna
    Paraules clau: Didàctica de la Música
    Resum: L’escola Mil·lenari, de Cardedeu, fa deu anys es va plantejar com millorar els resultats acadèmics de l’alumnat d’una forma creativa sense augmentar la càrrega lectiva de matèries bàsiques com les matemàtiques o la llengua. Com que es disposava d’un professorat amb una bona formació en música i dansa, i basant-se en investigacions que s’havien realitzat sobre els beneficis de la utilització de la música i la dansa en la formació de les persones, es va decidir incorporar la dansa com a assignatura al llarg de tota l’escolaritat i augmentar la càrrega lectiva de música. Després de l’aplicació completa del projecte s’ha pogut observar que els resultats acadèmics dels alumnes han millorat i, artísticament, són éssers humans més sensibles i creatius.
    Any de publicació de la revista: 2010
    Tipus de publicació: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Paraules clau:

    Didàctica de la Música
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar