Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1996

Factors emocionals i aprenentatge

  • Datos identificativos

    Identificador: RP:1407
    Autores:
    Resumen:
    Sovint es parla dels factors emocionals i la seva incidència en l’aprenentatge. En altres moments («Comunicació Educativa», març 1994) hem fet referència als possibles conflictes, no necessàriament conscients dels educadors que, transferits a l’alumne que els desperta per una o altra similitud, interferien les relacions que se estableixen entre tots dos, i com a conseqüència en l’aprenentatge de l’alumne. El nostre propòsit avui, és donar compte de com dificultats en l’àrea afectivo-emocional d’un nen impedeixen l’aprenentatge inicial de la lectoescriptura. I de com l’actuació conjunta d’una logopeda i un psicoterapeuta va permetre que s’aconseguís aquest aprenentatge.
  • Otros:

    Autor/es de la URV: Tomàs, Inés
    Palabras clave: Intervenció psicoterapèutica. Factors emocionals en l’aprenentage
    Resumen: Sovint es parla dels factors emocionals i la seva incidència en l’aprenentatge. En altres moments («Comunicació Educativa», març 1994) hem fet referència als possibles conflictes, no necessàriament conscients dels educadors que, transferits a l’alumne que els desperta per una o altra similitud, interferien les relacions que se estableixen entre tots dos, i com a conseqüència en l’aprenentatge de l’alumne. El nostre propòsit avui, és donar compte de com dificultats en l’àrea afectivo-emocional d’un nen impedeixen l’aprenentatge inicial de la lectoescriptura. I de com l’actuació conjunta d’una logopeda i un psicoterapeuta va permetre que s’aconseguís aquest aprenentatge.
    Año de publicación de la revista: 1996
    Tipo de publicación: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Palabras clave:

    Intervenció psicoterapèutica.
    Factors emocionals en l’aprenentage
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar