Tesis doctorals> Departament d'Estudis Anglesos i Alemanys

Subtitled television series inside the efl classroom: long-term effects upon colloquial language learning and oral production

  • Dades identificatives

    Identificador: TDX:2219
    Autors:
    Frumuselu, Anca Daniela
  • Altres:

    Data: 2016-02-05
    Departament/Institut: Departament d'Estudis Anglesos i Alemanys Universitat Rovira i Virgili.
    Idioma: eng
    Identificador: http://hdl.handle.net/10803/378642
    Font: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
    Autor: Frumuselu, Anca Daniela
    Director: Donche, Vincent De Maeyer, Sven Gutiérrez-Colón Plana, Mar
    Format: 326 p. application/pdf
    Editor: Universitat Rovira i Virgili
    Paraula Clau: spoken production vocabulary acquisition colloquial language subtitled TV series foreign language learning producción oral adquisición de vocabulario lenguaje coloquial serie de televisión subtitulada L2 aprendizaje producció oral adquisició de vocabulari llenguatge col·loquial sèrie de televisió subtitulada L2 aprenentage
    Títol: Subtitled television series inside the efl classroom: long-term effects upon colloquial language learning and oral production
    Matèria: 81 378 Arts i Humanitats spoken production vocabulary acquisition colloquial language subtitled TV series foreign language learning producción oral adquisición de vocabulario lenguaje coloquial serie de televisión subtitulada L2 aprendizaje producció oral adquisició de vocabulari llenguatge col·loquial sèrie de televisió subtitulada L2 aprenentage
  • Paraules clau:

    81
    378
    Arts i Humanitats
    spoken production
    vocabulary acquisition
    colloquial language
    subtitled TV series
    foreign language learning
    producción oral
    adquisición de vocabulario
    lenguaje coloquial
    serie de televisión subtitulada
    L2 aprendizaje
    producció oral
    adquisició de vocabulari
    llenguatge col·loquial
    sèrie de televisió subtitulada
    L2 aprenentage
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar