Tesis doctorals> Departament de Gestió d'Empreses

Employees and customers in call centres: confirmatory and exploratory study

  • Dades identificatives

    Identificador: TDX:2397
  • Autors:

    Chicu, Doriana
  • Altres:

    Data: 2015-06-15
    Departament/Institut: Departament de Gestió d'Empreses Universitat Rovira i Virgili.
    Idioma: eng
    Identificador: http://hdl.handle.net/10803/396290
    Font: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
    Autor: Chicu, Doriana
    Director: Valverde Aparicio, Mireia Ryan, Gerard
    Format: 207 p. application/pdf
    Editor: Universitat Rovira i Virgili
    Paraula Clau: customer satisfaction service-profit chain satisfacción del cliente adena de servicios-beneficio satisfacció del consumidor cadena de servei-benefici call centres
    Títol: Employees and customers in call centres: confirmatory and exploratory study
    Matèria: 339 331 Ciències customer satisfaction service-profit chain satisfacción del cliente adena de servicios-beneficio satisfacció del consumidor cadena de servei-benefici call centres
  • Paraules clau:

    339
    331
    Ciències
    customer satisfaction
    service-profit chain
    satisfacción del cliente
    adena de servicios-beneficio
    satisfacció del consumidor
    cadena de servei-benefici
    call centres
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar