Tesis doctorals> Departament d'Estudis Anglesos i Alemanys

Efectos de la aplicación de estrategias no curriculares para la mejora de la comprensión lectora en segundas lenguas en alumnos de educación primaria. Un estudio de casos múltiple

  • Dades identificatives

    Identificador: TDX:3334
    Autors:
    Triana Figueras, Idoia
  • Altres:

    Data: 2014-04-11
    Departament/Institut: Departament d'Estudis Anglesos i Alemanys Universitat Rovira i Virgili.
    Idioma: eng
    Identificador: http://hdl.handle.net/10803/667005
    Font: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
    Autor: Triana Figueras, Idoia
    Director: Gutiérrez-Colón Plana, Mar
    Format: 266 p. application/pdf
    Editor: Universitat Rovira i Virgili
    Paraula Clau: Adquisició segones llengües Segones llengües comprensió lectora
    Títol: Efectos de la aplicación de estrategias no curriculares para la mejora de la comprensión lectora en segundas lenguas en alumnos de educación primaria. Un estudio de casos múltiple
    Matèria: 81 37 Ciències Socials i jurídiques Adquisició segones llengües Segones llengües comprensió lectora
  • Paraules clau:

    81
    37
    Ciències Socials i jurídiques
    Adquisició segones llengües
    Segones llengües
    comprensió lectora
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar