Tesis doctorals> Departament d'Estudis Anglesos i Alemanys

Efectos de la aplicación de estrategias no curriculares para la mejora de la comprensión lectora en segundas lenguas en alumnos de educación primaria. Un estudio de casos múltiple

  • Identification data

    Identifier: TDX:3334
    Authors:
    Triana Figueras, Idoia
  • Others:

    Date: 2014-04-11
    Departament/Institute: Departament d'Estudis Anglesos i Alemanys Universitat Rovira i Virgili.
    Language: eng
    Identifier: http://hdl.handle.net/10803/667005
    Source: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
    Author: Triana Figueras, Idoia
    Director: Gutiérrez-Colón Plana, Mar
    Format: 266 p. application/pdf
    Publisher: Universitat Rovira i Virgili
    Keywords: Adquisició segones llengües Segones llengües comprensió lectora
    Title: Efectos de la aplicación de estrategias no curriculares para la mejora de la comprensión lectora en segundas lenguas en alumnos de educación primaria. Un estudio de casos múltiple
    Subject: 81 37 Ciències Socials i jurídiques Adquisició segones llengües Segones llengües comprensió lectora
  • Keywords:

    81
    37
    Ciències Socials i jurídiques
    Adquisició segones llengües
    Segones llengües
    comprensió lectora
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar