Tesis doctorals> Departament d'Estudis Anglesos i Alemanys

Explicit Rules or Implicit Imitation: A Comparative Study of Two Approaches to Teaching English Prosody to Chinese Adult EFL Learners

  • Datos identificativos

    Identificador: TDX:4394
    Autores:
    Zhang, Xiaodan
  • Otros:

    Fecha: 2024-02-12 2024-05-13T10:19:15Z 2024-05-13T10:19:15Z
    Departamento/Instituto: Departament d'Estudis Anglesos i Alemanys Universitat Rovira i Virgili.
    Idioma: eng
    Identificador: http://hdl.handle.net/10803/690860
    Fuente: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
    Autor: Zhang, Xiaodan
    Director: Romero Gallego, Joaquin
    Formato: application/pdf 215 p.
    Editor: Universitat Rovira i Virgili
    Palabra clave: Implicit method Explicit method Prosody teaching Método implícito Método explícito Enseñanza de prosodia Mètode implícit Mètode explícit Ensenyament prosòdia
    Título: Explicit Rules or Implicit Imitation: A Comparative Study of Two Approaches to Teaching English Prosody to Chinese Adult EFL Learners
    Materia: 00 Arts i Humanitats Implicit method Explicit method Prosody teaching Método implícito Método explícito Enseñanza de prosodia Mètode implícit Mètode explícit Ensenyament prosòdia
  • Palabras clave:

    00
    Arts i Humanitats
    Implicit method
    Explicit method
    Prosody teaching
    Método implícito
    Método explícito
    Enseñanza de prosodia
    Mètode implícit
    Mètode explícit
    Ensenyament prosòdia
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar