Fecha: 2024-02-12 2024-05-13T10:19:15Z 2024-05-13T10:19:15Z
Departamento/Instituto: Departament d'Estudis Anglesos i Alemanys Universitat Rovira i Virgili.
Idioma: eng
Identificador: http://hdl.handle.net/10803/690860
Fuente: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
Autor: Zhang, Xiaodan
Director: Romero Gallego, Joaquin
Formato: application/pdf 215 p.
Editor: Universitat Rovira i Virgili
Palabra clave: Implicit method Explicit method Prosody teaching Método implícito Método explícito Enseñanza de prosodia Mètode implícit Mètode explícit Ensenyament prosòdia
Título: Explicit Rules or Implicit Imitation: A Comparative Study of Two Approaches to Teaching English Prosody to Chinese Adult EFL Learners
Materia: 00 Arts i Humanitats Implicit method Explicit method Prosody teaching Método implícito Método explícito Enseñanza de prosodia Mètode implícit Mètode explícit Ensenyament prosòdia