Treballs Fi de Grau> Estudis de Comunicació

DMODA: Creació d'una agència de comunicació especialitzada en moda

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:1320
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG1320
  • Autors:

    Vallés Villanova, Sara
    Crespo Pérez, Irina
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2017-11-27
    Resum: Dmoda és una agència de comunicació situada a Tarragona que s'encarrega del posicionament i el llançament al mercat de les marques de roba, bellesa i decoració locals del territori tarragoní i lleidatà. Dmoda treballa amb un públic objectiu molt definit, ja que els seus serveis van dirigits a joves emprenedors, responsables de marques pròpies i persones poc experimentades en les xarxes socials. La nostra feina està enfocada a dues perspectives; d’una banda, trobem una vessant periodística amb la creació de continguts periodístics a la web al voltant del sector de la moda. De l’altra, trobem una vessant més publicitària i de relacions públiques amb el disseny web, la creació d’imatge corporativa i la gestió de xarxes socials o l’emissió de notes de premsa, el contacte amb mitjans de comunicació i el tractament d'aspectes de comunicació interna. La creació d'esdeveniments i la seva respectiva difusió també passa per l’empresa. Dmoda is a communication agency based in Tarragona. It works on the positioning and launching of the brands of clothing, beauty and decoration in the local territory of Tarragona and Lleida. Dmoda’s target audience is so defined: young entrepreneurs, brand owners and people who are not so much experienced in social networks. Our work focuses on two perspectives; On the one hand, we find a journalistic aspect with the creation of journalistic content on the web site around the fashion sector. On the other hand, we find a more advertising and public relations aspect with web design, corporate image creation and management of social networks and media’s contact. The creation of events and their respective diffusion also happens through the company. No consta
    Matèria: Agències de publicitat-Catalunya-Tarragona
    Idioma: Català
    Àrees temàtiques: Ciències de la informació i la comunicació Information and communication sciences Ciencias de la información y comunicación
    Departament: Estudis de Comunicació
    Estudiant: Vallés Villanova, Sara; Crespo Pérez, Irina
    Curs acadèmic: 2016-2017
    Títol en diferents idiomes: DMODA: Creació d'una agència de comunicació especialitzada en moda DMODA: Setting a fashion comunication agency DMODA: Creación de una agencia de comunicación especializada en moda
    Data de la defensa del treball: 2017-06-22
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: MODA, COMUNICACIÓ, INFLUENCIES FASHION, COMUNICATION, SOCIALMEDIA MODA, COMUNICACIÓN, INFLUENCIAR
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: DMODA: Creació d'una agència de comunicació especialitzada en moda
    Director del projecte: Moragas Fernández, Carlota M.
    Ensenyament(s): Periodisme
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciències de la informació i la comunicació
    Information and communication sciences
    Ciencias de la información y comunicación
    Agències de publicitat-Catalunya-Tarragona
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar