Treballs Fi de Grau> Estudis de Comunicació

DMODA: Creació d'una agència de comunicació especialitzada en moda

  • Identification data

    Identifier: TFG:1320
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG1320
  • Authors:

    Vallés Villanova, Sara
    Crespo Pérez, Irina
  • Others:

    Creation date in repository: 2017-11-27
    Abstract: Dmoda és una agència de comunicació situada a Tarragona que s'encarrega del posicionament i el llançament al mercat de les marques de roba, bellesa i decoració locals del territori tarragoní i lleidatà. Dmoda treballa amb un públic objectiu molt definit, ja que els seus serveis van dirigits a joves emprenedors, responsables de marques pròpies i persones poc experimentades en les xarxes socials. La nostra feina està enfocada a dues perspectives; d’una banda, trobem una vessant periodística amb la creació de continguts periodístics a la web al voltant del sector de la moda. De l’altra, trobem una vessant més publicitària i de relacions públiques amb el disseny web, la creació d’imatge corporativa i la gestió de xarxes socials o l’emissió de notes de premsa, el contacte amb mitjans de comunicació i el tractament d'aspectes de comunicació interna. La creació d'esdeveniments i la seva respectiva difusió també passa per l’empresa. Dmoda is a communication agency based in Tarragona. It works on the positioning and launching of the brands of clothing, beauty and decoration in the local territory of Tarragona and Lleida. Dmoda’s target audience is so defined: young entrepreneurs, brand owners and people who are not so much experienced in social networks. Our work focuses on two perspectives; On the one hand, we find a journalistic aspect with the creation of journalistic content on the web site around the fashion sector. On the other hand, we find a more advertising and public relations aspect with web design, corporate image creation and management of social networks and media’s contact. The creation of events and their respective diffusion also happens through the company. No consta
    Subject: Agències de publicitat-Catalunya-Tarragona
    Language: Català
    Subject areas: Ciències de la informació i la comunicació Information and communication sciences Ciencias de la información y comunicación
    Department: Estudis de Comunicació
    Student: Vallés Villanova, Sara; Crespo Pérez, Irina
    Academic year: 2016-2017
    Title in different languages: DMODA: Creació d'una agència de comunicació especialitzada en moda DMODA: Setting a fashion comunication agency DMODA: Creación de una agencia de comunicación especializada en moda
    Work's public defense date: 2017-06-22
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: MODA, COMUNICACIÓ, INFLUENCIES FASHION, COMUNICATION, SOCIALMEDIA MODA, COMUNICACIÓN, INFLUENCIAR
    Confidenciality: No
    Title in original language: DMODA: Creació d'una agència de comunicació especialitzada en moda
    Project director: Moragas Fernández, Carlota M.
    Education area(s): Periodisme
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciències de la informació i la comunicació
    Information and communication sciences
    Ciencias de la información y comunicación
    Agències de publicitat-Catalunya-Tarragona
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar