Treballs Fi de Grau> Estudis de Comunicació

DMODA: Creació d'una agència de comunicació especialitzada en moda

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:1320
    Autores:
    Vallés Villanova, SaraCrespo Pérez, Irina
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2017-11-27
    Resumen: Dmoda és una agència de comunicació situada a Tarragona que s'encarrega del posicionament i el llançament al mercat de les marques de roba, bellesa i decoració locals del territori tarragoní i lleidatà. Dmoda treballa amb un públic objectiu molt definit, ja que els seus serveis van dirigits a joves emprenedors, responsables de marques pròpies i persones poc experimentades en les xarxes socials. La nostra feina està enfocada a dues perspectives; d’una banda, trobem una vessant periodística amb la creació de continguts periodístics a la web al voltant del sector de la moda. De l’altra, trobem una vessant més publicitària i de relacions públiques amb el disseny web, la creació d’imatge corporativa i la gestió de xarxes socials o l’emissió de notes de premsa, el contacte amb mitjans de comunicació i el tractament d'aspectes de comunicació interna. La creació d'esdeveniments i la seva respectiva difusió també passa per l’empresa. Dmoda is a communication agency based in Tarragona. It works on the positioning and launching of the brands of clothing, beauty and decoration in the local territory of Tarragona and Lleida. Dmoda’s target audience is so defined: young entrepreneurs, brand owners and people who are not so much experienced in social networks. Our work focuses on two perspectives; On the one hand, we find a journalistic aspect with the creation of journalistic content on the web site around the fashion sector. On the other hand, we find a more advertising and public relations aspect with web design, corporate image creation and management of social networks and media’s contact. The creation of events and their respective diffusion also happens through the company. No consta
    Materia: Agències de publicitat-Catalunya-Tarragona
    Idioma: Català
    Áreas temáticas: Ciències de la informació i la comunicació Information and communication sciences Ciencias de la información y comunicación
    Departamento: Estudis de Comunicació
    Estudiante: Vallés Villanova, Sara; Crespo Pérez, Irina
    Curso académico: 2016-2017
    Título en diferentes idiomas: DMODA: Creació d'una agència de comunicació especialitzada en moda DMODA: Setting a fashion comunication agency DMODA: Creación de una agencia de comunicación especializada en moda
    Fecha de la defensa del treball: 2017-06-22
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: MODA, COMUNICACIÓ, INFLUENCIES FASHION, COMUNICATION, SOCIALMEDIA MODA, COMUNICACIÓN, INFLUENCIAR
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: DMODA: Creació d'una agència de comunicació especialitzada en moda
    Director del proyecto: Moragas Fernández, Carlota M.
    Enseñanza(s): Periodisme
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciències de la informació i la comunicació
    Information and communication sciences
    Ciencias de la información y comunicación
    Agències de publicitat-Catalunya-Tarragona
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar