Treballs Fi de Grau> Pedagogia

El disseny per a l'aprenentatge significatiu a les aules mitjançant el mètode Neurolanguage coaching®: Investigació aplicada a Efficient Language Coaching Global SL

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3258
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3258
  • Autors:

    Arasa Toloba, Emma
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-06-30
    Resum: En aquesta investigació final de grau, s'ha estudiat la metodologia Neurolanguage coaching®️ i tots els aspectes diferencials que obté. Com a primer punt, s'exposa la història de la metodologia i la seva evolució fins a l'actualitat. Emmarcant en un punt històric el que ha anat succeint amb aquesta. També es treballa el coaching en l'àmbit de l'educació, on es troben els diferents elements que componen la metodologia coaching com: quin rol pren el coach, quins models de coaching existeixen i tipus. S'han estudiat els punts més diferencials que hi ha a l'hora d'intervenir i quins són els resultats acadèmics dels alumnes que imparteixen aquesta metodologia educativa. També, observem les diverses estratègies i recursos que s'utilitzen per portar a terme les intervencions i les avaluacions en aquesta metodologia. Explicant les pautes d'intervenció del coaching, quins passos s'han de seguir en la intervenció i quins objectius realitzen els coach. Per acabar, s'ha volgut analitzar la realitat en la qual es troben els professionals i quins factors influeixen en la seva carrera professional. A part s'ha analitzat quin impacte obté mitjançant aquesta metodologia, és a dir, estudiar els resultats acadèmics, les estratègies i recursos que es porten a terme i quina avaluació realitza aquesta metodologia educativa.
    Matèria: Aprenentatge-Tècniques
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Arasa Toloba, Emma
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: El disseny per a l'aprenentatge significatiu a les aules mitjançant el mètode Neurolanguage coaching®: Investigació aplicada a Efficient Language Coaching Global SL Design for meaningful learning in the classrooms using the Neurolanguage coaching® method: Investigation applied to Efficient Language Coaching Global SL El diseño para el aprendizaje significativo en las aulas mediante el método Nerolanguage coaching®: Investigación aplicada a Efficient Language Coaching Global SL
    Data de la defensa del treball: 2021-06-05
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: aprenentatge significatiu, aules, mètode Neurolanguage coaching® meaningful learning, classrooms, Neurolanguage coaching® aprendizaje significativo, aulas, método Neurolanguage coaching®
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: El disseny per a l'aprenentatge significatiu a les aules mitjançant el mètode Neurolanguage coaching®: Investigació aplicada a Efficient Language Coaching Global SL
    Director del projecte: Fandos Garrido, Manel
    Ensenyament(s): Pedagogia
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Aprenentatge-Tècniques
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar