Fecha de alta en el repositorio: 2021-06-30
Resumen: En aquesta investigació final de grau, s'ha estudiat la metodologia Neurolanguage coaching®️ i tots els aspectes diferencials que obté. Com a primer punt, s'exposa la història de la metodologia i la seva evolució fins a l'actualitat. Emmarcant en un punt històric el que ha anat succeint amb aquesta. També es treballa el coaching en l'àmbit de l'educació, on es troben els diferents elements que componen la metodologia coaching com: quin rol pren el coach, quins models de coaching existeixen i tipus. S'han estudiat els punts més diferencials que hi ha a l'hora d'intervenir i quins són els resultats acadèmics dels alumnes que imparteixen aquesta metodologia educativa. També, observem les diverses estratègies i recursos que s'utilitzen per portar a terme les intervencions i les avaluacions en aquesta metodologia. Explicant les pautes d'intervenció del coaching, quins passos s'han de seguir en la intervenció i quins objectius realitzen els coach. Per acabar, s'ha volgut analitzar la realitat en la qual es troben els professionals i quins factors influeixen en la seva carrera professional. A part s'ha analitzat quin impacte obté mitjançant aquesta metodologia, és a dir, estudiar els resultats acadèmics, les estratègies i recursos que es porten a terme i quina avaluació realitza aquesta metodologia educativa.
Materia: Aprenentatge-Tècniques
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Arasa Toloba, Emma
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: El disseny per a l'aprenentatge significatiu a les aules mitjançant el mètode Neurolanguage coaching®: Investigació aplicada a Efficient Language Coaching Global SL Design for meaningful learning in the classrooms using the Neurolanguage coaching® method: Investigation applied to Efficient Language Coaching Global SL El diseño para el aprendizaje significativo en las aulas mediante el método Nerolanguage coaching®: Investigación aplicada a Efficient Language Coaching Global SL
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-05
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: aprenentatge significatiu, aules, mètode Neurolanguage coaching® meaningful learning, classrooms, Neurolanguage coaching® aprendizaje significativo, aulas, método Neurolanguage coaching®
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: El disseny per a l'aprenentatge significatiu a les aules mitjançant el mètode Neurolanguage coaching®: Investigació aplicada a Efficient Language Coaching Global SL
Director del proyecto: Fandos Garrido, Manel
Enseñanza(s): Pedagogia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)