Treballs Fi de Grau> Pedagogia

El disseny per a l'aprenentatge significatiu a les aules mitjançant el mètode Neurolanguage coaching®: Investigació aplicada a Efficient Language Coaching Global SL

  • Identification data

    Identifier: TFG:3258
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3258
  • Authors:

    Arasa Toloba, Emma
  • Others:

    Creation date in repository: 2021-06-30
    Abstract: En aquesta investigació final de grau, s'ha estudiat la metodologia Neurolanguage coaching®️ i tots els aspectes diferencials que obté. Com a primer punt, s'exposa la història de la metodologia i la seva evolució fins a l'actualitat. Emmarcant en un punt històric el que ha anat succeint amb aquesta. També es treballa el coaching en l'àmbit de l'educació, on es troben els diferents elements que componen la metodologia coaching com: quin rol pren el coach, quins models de coaching existeixen i tipus. S'han estudiat els punts més diferencials que hi ha a l'hora d'intervenir i quins són els resultats acadèmics dels alumnes que imparteixen aquesta metodologia educativa. També, observem les diverses estratègies i recursos que s'utilitzen per portar a terme les intervencions i les avaluacions en aquesta metodologia. Explicant les pautes d'intervenció del coaching, quins passos s'han de seguir en la intervenció i quins objectius realitzen els coach. Per acabar, s'ha volgut analitzar la realitat en la qual es troben els professionals i quins factors influeixen en la seva carrera professional. A part s'ha analitzat quin impacte obté mitjançant aquesta metodologia, és a dir, estudiar els resultats acadèmics, les estratègies i recursos que es porten a terme i quina avaluació realitza aquesta metodologia educativa.
    Subject: Aprenentatge-Tècniques
    Language: cat
    Subject areas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Department: Pedagogia
    Student: Arasa Toloba, Emma
    Academic year: 2020-2021
    Title in different languages: El disseny per a l'aprenentatge significatiu a les aules mitjançant el mètode Neurolanguage coaching®: Investigació aplicada a Efficient Language Coaching Global SL Design for meaningful learning in the classrooms using the Neurolanguage coaching® method: Investigation applied to Efficient Language Coaching Global SL El diseño para el aprendizaje significativo en las aulas mediante el método Nerolanguage coaching®: Investigación aplicada a Efficient Language Coaching Global SL
    Work's public defense date: 2021-06-05
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: aprenentatge significatiu, aules, mètode Neurolanguage coaching® meaningful learning, classrooms, Neurolanguage coaching® aprendizaje significativo, aulas, método Neurolanguage coaching®
    Confidenciality: No
    Title in original language: El disseny per a l'aprenentatge significatiu a les aules mitjançant el mètode Neurolanguage coaching®: Investigació aplicada a Efficient Language Coaching Global SL
    Project director: Fandos Garrido, Manel
    Education area(s): Pedagogia
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Aprenentatge-Tècniques
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar