Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Igualtat de gènere en les direccions educatives, La

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3277
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3277
  • Autors:

    Collado Lluis, Mireia
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-02
    Resum: Aquesta investigació té com a objectiu determinar si en les direccions educatives dels diferents nivells educatius hi predomina la dona o l’home, així com veure també quin estil de lideratge.Han participat un total de 172 educador/es, mestres i directors/es a través d’unaentrevista semiestructurada d’elaboració pròpia. Finalment, es poden observar elsresultats obtinguts en la investigació. La conclusió principal a la qual s’ha arribat através de l’anàlisi dels resultats és que en la majoria d’escoles d’infantil i primària hipredominen les dones i que a mesura que va pujant de nivell educatiu hi predomina la figura de l’home.
    Matèria: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Collado Lluis, Mireia
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: Igualdad de género en las direcciones educativas, La Gender equality in educational directions Igualtat de gènere en les direccions educatives, La
    Data de la defensa del treball: 2021-06-16
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Igualdad, género, instituciones educativas Equality, gender, educational institutions Igualtat, gènere, institucions educatives
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Igualtat de gènere en les direccions educatives, La
    Director del projecte: Fandos Garrido, Manuel
    Ensenyament(s): Pedagogia
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar