Data d'alta al repositori: 2021-07-02
Resum: Aquesta investigació té com a objectiu determinar si en les direccions educatives dels diferents nivells educatius hi predomina la dona o l’home, així com veure també quin estil de lideratge.Han participat un total de 172 educador/es, mestres i directors/es a través d’unaentrevista semiestructurada d’elaboració pròpia. Finalment, es poden observar elsresultats obtinguts en la investigació. La conclusió principal a la qual s’ha arribat através de l’anàlisi dels resultats és que en la majoria d’escoles d’infantil i primària hipredominen les dones i que a mesura que va pujant de nivell educatiu hi predomina la figura de l’home.
Matèria: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Collado Lluis, Mireia
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Igualdad de género en las direcciones educativas, La Gender equality in educational directions Igualtat de gènere en les direccions educatives, La
Data de la defensa del treball: 2021-06-16
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Igualdad, género, instituciones educativas Equality, gender, educational institutions Igualtat, gènere, institucions educatives
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Igualtat de gènere en les direccions educatives, La
Director del projecte: Fandos Garrido, Manuel
Ensenyament(s): Pedagogia
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)