Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Igualtat de gènere en les direccions educatives, La

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3277
  • Autores:

    Collado Lluis, Mireia
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-02
    Resumen: Aquesta investigació té com a objectiu determinar si en les direccions educatives dels diferents nivells educatius hi predomina la dona o l’home, així com veure també quin estil de lideratge.Han participat un total de 172 educador/es, mestres i directors/es a través d’unaentrevista semiestructurada d’elaboració pròpia. Finalment, es poden observar elsresultats obtinguts en la investigació. La conclusió principal a la qual s’ha arribat através de l’anàlisi dels resultats és que en la majoria d’escoles d’infantil i primària hipredominen les dones i que a mesura que va pujant de nivell educatiu hi predomina la figura de l’home.
    Materia: Ciències de l'educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Collado Lluis, Mireia
    Curso académico: 2020-2021
    Título en diferentes idiomas: Igualdad de género en las direcciones educativas, La Gender equality in educational directions Igualtat de gènere en les direccions educatives, La
    Fecha de la defensa del treball: 2021-06-16
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Igualdad, género, instituciones educativas Equality, gender, educational institutions Igualtat, gènere, institucions educatives
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Igualtat de gènere en les direccions educatives, La
    Director del proyecto: Fandos Garrido, Manuel
    Enseñanza(s): Pedagogia
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar