Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-02
Resumen: Aquesta investigació té com a objectiu determinar si en les direccions educatives dels diferents nivells educatius hi predomina la dona o l’home, així com veure també quin estil de lideratge.Han participat un total de 172 educador/es, mestres i directors/es a través d’unaentrevista semiestructurada d’elaboració pròpia. Finalment, es poden observar elsresultats obtinguts en la investigació. La conclusió principal a la qual s’ha arribat através de l’anàlisi dels resultats és que en la majoria d’escoles d’infantil i primària hipredominen les dones i que a mesura que va pujant de nivell educatiu hi predomina la figura de l’home.
Materia: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Collado Lluis, Mireia
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Igualdad de género en las direcciones educativas, La Gender equality in educational directions Igualtat de gènere en les direccions educatives, La
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-16
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Igualdad, género, instituciones educativas Equality, gender, educational institutions Igualtat, gènere, institucions educatives
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Igualtat de gènere en les direccions educatives, La
Director del proyecto: Fandos Garrido, Manuel
Enseñanza(s): Pedagogia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)