Creation date in repository: 2021-07-02
Abstract: Aquesta investigació té com a objectiu determinar si en les direccions educatives dels diferents nivells educatius hi predomina la dona o l’home, així com veure també quin estil de lideratge.Han participat un total de 172 educador/es, mestres i directors/es a través d’unaentrevista semiestructurada d’elaboració pròpia. Finalment, es poden observar elsresultats obtinguts en la investigació. La conclusió principal a la qual s’ha arribat através de l’anàlisi dels resultats és que en la majoria d’escoles d’infantil i primària hipredominen les dones i que a mesura que va pujant de nivell educatiu hi predomina la figura de l’home.
Subject: Ciències de l'educació
Language: cat
Subject areas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Department: Pedagogia
Student: Collado Lluis, Mireia
Academic year: 2020-2021
Title in different languages: Igualdad de género en las direcciones educativas, La Gender equality in educational directions Igualtat de gènere en les direccions educatives, La
Work's public defense date: 2021-06-16
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: Igualdad, género, instituciones educativas Equality, gender, educational institutions Igualtat, gènere, institucions educatives
Confidenciality: No
Title in original language: Igualtat de gènere en les direccions educatives, La
Project director: Fandos Garrido, Manuel
Education area(s): Pedagogia
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)