Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Igualtat de gènere en les direccions educatives, La

  • Identification data

    Identifier: TFG:3277
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3277
  • Authors:

    Collado Lluis, Mireia
  • Others:

    Creation date in repository: 2021-07-02
    Abstract: Aquesta investigació té com a objectiu determinar si en les direccions educatives dels diferents nivells educatius hi predomina la dona o l’home, així com veure també quin estil de lideratge.Han participat un total de 172 educador/es, mestres i directors/es a través d’unaentrevista semiestructurada d’elaboració pròpia. Finalment, es poden observar elsresultats obtinguts en la investigació. La conclusió principal a la qual s’ha arribat através de l’anàlisi dels resultats és que en la majoria d’escoles d’infantil i primària hipredominen les dones i que a mesura que va pujant de nivell educatiu hi predomina la figura de l’home.
    Subject: Ciències de l'educació
    Language: cat
    Subject areas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Department: Pedagogia
    Student: Collado Lluis, Mireia
    Academic year: 2020-2021
    Title in different languages: Igualdad de género en las direcciones educativas, La Gender equality in educational directions Igualtat de gènere en les direccions educatives, La
    Work's public defense date: 2021-06-16
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: Igualdad, género, instituciones educativas Equality, gender, educational institutions Igualtat, gènere, institucions educatives
    Confidenciality: No
    Title in original language: Igualtat de gènere en les direccions educatives, La
    Project director: Fandos Garrido, Manuel
    Education area(s): Pedagogia
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Ciències de l'educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar