Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Mindfulness i la intel·ligència emocional: els beneficis de meditar en educació infantil

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3294
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3294
  • Autors:

    Baeza Blanco, Andrea
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-06
    Resum: L’objectiu és poder conèixer els beneficis del mindfulness en l’educació infantil, creant així la hipòtesi següent: “el mindfulness és una tècnica que beneficia als infants en la gestió de les emocions” Per poder respondre aquesta hipòtesi, he fet una recerca i recopilació de diverses investigacions d’autors que parlen dels efectes positius del mindfulness en l’educació emocional, responent així a la hipòtesi plantejada anteriorment. En el disseny del treball he desenvolupat una guia per al docents que vulguin iniciar el mindfulness a la seva aula, on poden obtenir consells i característiques ha tenir en compte per la seva posada en pràctica.
    Matèria: Educació
    Idioma: cat
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Baeza Blanco, Andrea
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: Mindfulness i la intel·ligència emocional: els beneficis de meditar en educació infantil Mindfulness and emotional intelligence: the benefits of meditating in early childhood education Mindfulness i lainteligènica emocional: los beneficios de meditar en educación infantil
    Data de la defensa del treball: 2021-06-17
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Mindfulness, Atenció plena, Burnout Mindfulness, Burnout Mindfulness, Atención llena, Burnout
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Mindfulness i la intel·ligència emocional: els beneficis de meditar en educació infantil
    Director del projecte: Da Silva Castro, Fabricia
    Ensenyament(s): Educació Infantil
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar