Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Mindfulness i la intel·ligència emocional: els beneficis de meditar en educació infantil

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3294
    Autores:
    Baeza Blanco, Andrea
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
    Resumen: L’objectiu és poder conèixer els beneficis del mindfulness en l’educació infantil, creant així la hipòtesi següent: “el mindfulness és una tècnica que beneficia als infants en la gestió de les emocions” Per poder respondre aquesta hipòtesi, he fet una recerca i recopilació de diverses investigacions d’autors que parlen dels efectes positius del mindfulness en l’educació emocional, responent així a la hipòtesi plantejada anteriorment. En el disseny del treball he desenvolupat una guia per al docents que vulguin iniciar el mindfulness a la seva aula, on poden obtenir consells i característiques ha tenir en compte per la seva posada en pràctica.
    Materia: Educació
    Idioma: cat
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Baeza Blanco, Andrea
    Curso académico: 2020-2021
    Título en diferentes idiomas: Mindfulness i la intel·ligència emocional: els beneficis de meditar en educació infantil Mindfulness and emotional intelligence: the benefits of meditating in early childhood education Mindfulness i lainteligènica emocional: los beneficios de meditar en educación infantil
    Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Mindfulness, Atenció plena, Burnout Mindfulness, Burnout Mindfulness, Atención llena, Burnout
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Mindfulness i la intel·ligència emocional: els beneficis de meditar en educació infantil
    Director del proyecto: Da Silva Castro, Fabricia
    Enseñanza(s): Educació Infantil
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar