Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Mindfulness i la intel·ligència emocional: els beneficis de meditar en educació infantil

  • Identification data

    Identifier: TFG:3294
  • Authors:

    Baeza Blanco, Andrea
  • Others:

    Creation date in repository: 2021-07-06
    Abstract: L’objectiu és poder conèixer els beneficis del mindfulness en l’educació infantil, creant així la hipòtesi següent: “el mindfulness és una tècnica que beneficia als infants en la gestió de les emocions” Per poder respondre aquesta hipòtesi, he fet una recerca i recopilació de diverses investigacions d’autors que parlen dels efectes positius del mindfulness en l’educació emocional, responent així a la hipòtesi plantejada anteriorment. En el disseny del treball he desenvolupat una guia per al docents que vulguin iniciar el mindfulness a la seva aula, on poden obtenir consells i característiques ha tenir en compte per la seva posada en pràctica.
    Subject: Educació
    Language: cat
    Department: Pedagogia
    Student: Baeza Blanco, Andrea
    Academic year: 2020-2021
    Title in different languages: Mindfulness i la intel·ligència emocional: els beneficis de meditar en educació infantil Mindfulness and emotional intelligence: the benefits of meditating in early childhood education Mindfulness i lainteligènica emocional: los beneficios de meditar en educación infantil
    Work's public defense date: 2021-06-17
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: Mindfulness, Atenció plena, Burnout Mindfulness, Burnout Mindfulness, Atención llena, Burnout
    Confidenciality: No
    Title in original language: Mindfulness i la intel·ligència emocional: els beneficis de meditar en educació infantil
    Project director: Da Silva Castro, Fabricia
    Education area(s): Educació Infantil
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar