Treballs Fi de Grau> Pedagogia

L'autoestima en l'Educació Infantil

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3303
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3303
  • Autors:

    Dacasa Doblas, Ana
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-06
    Resum: L'autoestima és la valoració positiva o negativa que fa una persona d'ella mateixa, la qual està acompanyada de sentiments de vàlua personal i d’autoacceptació. És un aspecte important a treballar en l’àmbit educatiu perquè està profundament implicat com a nucli de la personalitat i aquest condiciona l’aprenentatge, ajuda a superar les dificultats personals, permet relacions socials, entre d’altres. L’objectiu d’aquest treball és descriure les estratègies que utilitzen les escoles per treballar o planificar tenint en compte l’autoestima dels infants a Educació Infantil. Per poder realitzar la investigació, es va dur a terme un qüestionari a quinze mestres d’Educació Infantil per conèixer els seus coneixements sobre el tema i veure com el treballen a l’aula, les quals ho fan a través d'estones de reflexió o d'estratègies més elaborades, activitats com el castell del benestar.
    Matèria: Educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Dacasa Doblas, Ana
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: La autoestima en la Educación Infantil Self-esteem in early childhood education L'autoestima en l'Educació Infantil
    Data de la defensa del treball: 2021-06-17
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Autoestima, educación, niños/niñas Self-esteem, education, kids Autoestima, educació, infants
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: L'autoestima en l'Educació Infantil
    Director del projecte: Prieto Borràs, Jordi
    Ensenyament(s): Educació Infantil
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar