Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
Resumen: L'autoestima és la valoració positiva o negativa que fa una persona d'ella mateixa, la qual està acompanyada de sentiments de vàlua personal i d’autoacceptació. És un aspecte important a treballar en l’àmbit educatiu perquè està profundament implicat com a nucli de la personalitat i aquest condiciona l’aprenentatge, ajuda a superar les dificultats personals, permet relacions socials, entre d’altres. L’objectiu d’aquest treball és descriure les estratègies que utilitzen les escoles per treballar o planificar tenint en compte l’autoestima dels infants a Educació Infantil. Per poder realitzar la investigació, es va dur a terme un qüestionari a quinze mestres d’Educació Infantil per conèixer els seus coneixements sobre el tema i veure com el treballen a l’aula, les quals ho fan a través d'estones de reflexió o d'estratègies més elaborades, activitats com el castell del benestar.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Dacasa Doblas, Ana
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: La autoestima en la Educación Infantil Self-esteem in early childhood education L'autoestima en l'Educació Infantil
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Autoestima, educación, niños/niñas Self-esteem, education, kids Autoestima, educació, infants
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: L'autoestima en l'Educació Infantil
Director del proyecto: Prieto Borràs, Jordi
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)