Creation date in repository: 2021-07-06
Abstract: L'autoestima és la valoració positiva o negativa que fa una persona d'ella mateixa, la qual està acompanyada de sentiments de vàlua personal i d’autoacceptació. És un aspecte important a treballar en l’àmbit educatiu perquè està profundament implicat com a nucli de la personalitat i aquest condiciona l’aprenentatge, ajuda a superar les dificultats personals, permet relacions socials, entre d’altres. L’objectiu d’aquest treball és descriure les estratègies que utilitzen les escoles per treballar o planificar tenint en compte l’autoestima dels infants a Educació Infantil. Per poder realitzar la investigació, es va dur a terme un qüestionari a quinze mestres d’Educació Infantil per conèixer els seus coneixements sobre el tema i veure com el treballen a l’aula, les quals ho fan a través d'estones de reflexió o d'estratègies més elaborades, activitats com el castell del benestar.
Subject: Educació
Language: cat
Subject areas: Ciències de l'educació
Department: Pedagogia
Student: Dacasa Doblas, Ana
Academic year: 2020-2021
Title in different languages: La autoestima en la Educación Infantil Self-esteem in early childhood education L'autoestima en l'Educació Infantil
Work's public defense date: 2021-06-17
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: Autoestima, educación, niños/niñas Self-esteem, education, kids Autoestima, educació, infants
Confidenciality: No
Title in original language: L'autoestima en l'Educació Infantil
Project director: Prieto Borràs, Jordi
Education area(s): Educació Infantil
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)