Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Mindfulness a segon cicle d'educació infantil.

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3304
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3304
  • Autors:

    Escusa Palazón, Meritxell
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-06
    Resum: "El mindfulness significa prestar atenció al moment present. Aquest projecte d’investigació sorgeix de detectar la necessitat que hi ha a les aules de les escoles de treballar l’atenció plena. Es creu que aquesta capacitat de prestar atenció es pot desenvolupar a partir de la pràctica de mindfulness.   L’objectiu d’aquest treball d’investigació és el de descriure els efectes del mindfulness en l’atenció de l’alumnat d’una aula de P5 d’educació infantil, tot implementant unes rutines mindfulness en tornar del pati. L’observació es va dur a terme  de manera sistemàtica durant dues setmanes, incorporant la pràctica mindfulness a la segona setmana."
    Matèria: Educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Escusa Palazón, Meritxell
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: Mindfulness en segundo ciclo de educación infantil. Mindfulness in the second cycle of early childhood education. Mindfulness a segon cicle d'educació infantil.
    Data de la defensa del treball: 2021-06-17
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: mindfulness; atención plena; educación infantil. mindfulness; early childhood education. mindfulness; atenció plena; educació infantil.
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Mindfulness a segon cicle d'educació infantil.
    Director del projecte: Prieto Borràs, Jordi
    Ensenyament(s): Educació Infantil
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar