Data d'alta al repositori: 2021-07-06
Resum: "El mindfulness significa prestar atenció al moment present. Aquest projecte d’investigació sorgeix de detectar la necessitat que hi ha a les aules de les escoles de treballar l’atenció plena. Es creu que aquesta capacitat de prestar atenció es pot desenvolupar a partir de la pràctica de mindfulness. L’objectiu d’aquest treball d’investigació és el de descriure els efectes del mindfulness en l’atenció de l’alumnat d’una aula de P5 d’educació infantil, tot implementant unes rutines mindfulness en tornar del pati. L’observació es va dur a terme de manera sistemàtica durant dues setmanes, incorporant la pràctica mindfulness a la segona setmana."
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Escusa Palazón, Meritxell
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Mindfulness en segundo ciclo de educación infantil. Mindfulness in the second cycle of early childhood education. Mindfulness a segon cicle d'educació infantil.
Data de la defensa del treball: 2021-06-17
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: mindfulness; atención plena; educación infantil. mindfulness; early childhood education. mindfulness; atenció plena; educació infantil.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Mindfulness a segon cicle d'educació infantil.
Director del projecte: Prieto Borràs, Jordi
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)