Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Mindfulness a segon cicle d'educació infantil.

  • Identification data

    Identifier: TFG:3304
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3304
  • Authors:

    Escusa Palazón, Meritxell
  • Others:

    Creation date in repository: 2021-07-06
    Abstract: "El mindfulness significa prestar atenció al moment present. Aquest projecte d’investigació sorgeix de detectar la necessitat que hi ha a les aules de les escoles de treballar l’atenció plena. Es creu que aquesta capacitat de prestar atenció es pot desenvolupar a partir de la pràctica de mindfulness.   L’objectiu d’aquest treball d’investigació és el de descriure els efectes del mindfulness en l’atenció de l’alumnat d’una aula de P5 d’educació infantil, tot implementant unes rutines mindfulness en tornar del pati. L’observació es va dur a terme  de manera sistemàtica durant dues setmanes, incorporant la pràctica mindfulness a la segona setmana."
    Subject: Educació
    Language: cat
    Subject areas: Ciències de l'educació
    Department: Pedagogia
    Student: Escusa Palazón, Meritxell
    Academic year: 2020-2021
    Title in different languages: Mindfulness en segundo ciclo de educación infantil. Mindfulness in the second cycle of early childhood education. Mindfulness a segon cicle d'educació infantil.
    Work's public defense date: 2021-06-17
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: mindfulness; atención plena; educación infantil. mindfulness; early childhood education. mindfulness; atenció plena; educació infantil.
    Confidenciality: No
    Title in original language: Mindfulness a segon cicle d'educació infantil.
    Project director: Prieto Borràs, Jordi
    Education area(s): Educació Infantil
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar