Creation date in repository: 2021-07-06
Abstract: "El mindfulness significa prestar atenció al moment present. Aquest projecte d’investigació sorgeix de detectar la necessitat que hi ha a les aules de les escoles de treballar l’atenció plena. Es creu que aquesta capacitat de prestar atenció es pot desenvolupar a partir de la pràctica de mindfulness. L’objectiu d’aquest treball d’investigació és el de descriure els efectes del mindfulness en l’atenció de l’alumnat d’una aula de P5 d’educació infantil, tot implementant unes rutines mindfulness en tornar del pati. L’observació es va dur a terme de manera sistemàtica durant dues setmanes, incorporant la pràctica mindfulness a la segona setmana."
Subject: Educació
Language: cat
Subject areas: Ciències de l'educació
Department: Pedagogia
Student: Escusa Palazón, Meritxell
Academic year: 2020-2021
Title in different languages: Mindfulness en segundo ciclo de educación infantil. Mindfulness in the second cycle of early childhood education. Mindfulness a segon cicle d'educació infantil.
Work's public defense date: 2021-06-17
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: mindfulness; atención plena; educación infantil. mindfulness; early childhood education. mindfulness; atenció plena; educació infantil.
Confidenciality: No
Title in original language: Mindfulness a segon cicle d'educació infantil.
Project director: Prieto Borràs, Jordi
Education area(s): Educació Infantil
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)