Treballs Fi de Grau> Pedagogia

La regulació emocional a través del mindfulness

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3314
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3314
  • Autors:

    Perarnau Santaeulalia, Judith
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-06
    Resum: L'objectiu principal del Treball de Fi de Grau és Investigar sobre l'impacte del mindfulness en educació infantil. S'utilitza una metodologia mixta, destacant el cas pràctic que s'efectua en una aula de P3 d'una escola de Catalunya, basat en el programa Aulas Felices. Els instruments de recollida de dades han estat la revisió de la literatura i la investigació documental, l'entrevista semiestructurada i l'observació sistemàtica de l'alumnat. Els resultats revelen que el mindfulness afavoreix a la regulació emocional i contribueix al desenvolupament integral dels infants.
    Matèria: Educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Perarnau Santaeulalia, Judith
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: La regulació emocional a través del mindfulness Emotional regulation through mindfulness La regulación emocional a través del mindfulness
    Data de la defensa del treball: 2021-06-17
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Mindfulness, educació infantil, educació emocional. Mindfulness, pre-school education, emotional education. Mindfulness, educación infantil, educación emocional.
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: La regulació emocional a través del mindfulness
    Director del projecte: Moya Pereira, Sofia
    Ensenyament(s): Educació Infantil
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar