Data d'alta al repositori: 2021-07-06
Resum: L'objectiu principal del Treball de Fi de Grau és Investigar sobre l'impacte del mindfulness en educació infantil. S'utilitza una metodologia mixta, destacant el cas pràctic que s'efectua en una aula de P3 d'una escola de Catalunya, basat en el programa Aulas Felices. Els instruments de recollida de dades han estat la revisió de la literatura i la investigació documental, l'entrevista semiestructurada i l'observació sistemàtica de l'alumnat. Els resultats revelen que el mindfulness afavoreix a la regulació emocional i contribueix al desenvolupament integral dels infants.
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Perarnau Santaeulalia, Judith
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: La regulació emocional a través del mindfulness Emotional regulation through mindfulness La regulación emocional a través del mindfulness
Data de la defensa del treball: 2021-06-17
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Mindfulness, educació infantil, educació emocional. Mindfulness, pre-school education, emotional education. Mindfulness, educación infantil, educación emocional.
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: La regulació emocional a través del mindfulness
Director del projecte: Moya Pereira, Sofia
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)