Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
Resumen: L'objectiu principal del Treball de Fi de Grau és Investigar sobre l'impacte del mindfulness en educació infantil. S'utilitza una metodologia mixta, destacant el cas pràctic que s'efectua en una aula de P3 d'una escola de Catalunya, basat en el programa Aulas Felices. Els instruments de recollida de dades han estat la revisió de la literatura i la investigació documental, l'entrevista semiestructurada i l'observació sistemàtica de l'alumnat. Els resultats revelen que el mindfulness afavoreix a la regulació emocional i contribueix al desenvolupament integral dels infants.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Perarnau Santaeulalia, Judith
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: La regulació emocional a través del mindfulness Emotional regulation through mindfulness La regulación emocional a través del mindfulness
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Mindfulness, educació infantil, educació emocional. Mindfulness, pre-school education, emotional education. Mindfulness, educación infantil, educación emocional.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: La regulació emocional a través del mindfulness
Director del proyecto: Moya Pereira, Sofia
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)