Treballs Fi de Grau> Pedagogia

La regulació emocional a través del mindfulness

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3314
    Autores:
    Perarnau Santaeulalia, Judith
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
    Resumen: L'objectiu principal del Treball de Fi de Grau és Investigar sobre l'impacte del mindfulness en educació infantil. S'utilitza una metodologia mixta, destacant el cas pràctic que s'efectua en una aula de P3 d'una escola de Catalunya, basat en el programa Aulas Felices. Els instruments de recollida de dades han estat la revisió de la literatura i la investigació documental, l'entrevista semiestructurada i l'observació sistemàtica de l'alumnat. Els resultats revelen que el mindfulness afavoreix a la regulació emocional i contribueix al desenvolupament integral dels infants.
    Materia: Educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciències de l'educació
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Perarnau Santaeulalia, Judith
    Curso académico: 2020-2021
    Título en diferentes idiomas: La regulació emocional a través del mindfulness Emotional regulation through mindfulness La regulación emocional a través del mindfulness
    Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Mindfulness, educació infantil, educació emocional. Mindfulness, pre-school education, emotional education. Mindfulness, educación infantil, educación emocional.
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: La regulació emocional a través del mindfulness
    Director del proyecto: Moya Pereira, Sofia
    Enseñanza(s): Educació Infantil
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar