Treballs Fi de Grau> Pedagogia

La regulació emocional a través del mindfulness

  • Identification data

    Identifier: TFG:3314
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3314
  • Authors:

    Perarnau Santaeulalia, Judith
  • Others:

    Creation date in repository: 2021-07-06
    Abstract: L'objectiu principal del Treball de Fi de Grau és Investigar sobre l'impacte del mindfulness en educació infantil. S'utilitza una metodologia mixta, destacant el cas pràctic que s'efectua en una aula de P3 d'una escola de Catalunya, basat en el programa Aulas Felices. Els instruments de recollida de dades han estat la revisió de la literatura i la investigació documental, l'entrevista semiestructurada i l'observació sistemàtica de l'alumnat. Els resultats revelen que el mindfulness afavoreix a la regulació emocional i contribueix al desenvolupament integral dels infants.
    Subject: Educació
    Language: cat
    Subject areas: Ciències de l'educació
    Department: Pedagogia
    Student: Perarnau Santaeulalia, Judith
    Academic year: 2020-2021
    Title in different languages: La regulació emocional a través del mindfulness Emotional regulation through mindfulness La regulación emocional a través del mindfulness
    Work's public defense date: 2021-06-17
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: Mindfulness, educació infantil, educació emocional. Mindfulness, pre-school education, emotional education. Mindfulness, educación infantil, educación emocional.
    Confidenciality: No
    Title in original language: La regulació emocional a través del mindfulness
    Project director: Moya Pereira, Sofia
    Education area(s): Educació Infantil
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar