Creation date in repository: 2021-07-06
Abstract: L'objectiu principal del Treball de Fi de Grau és Investigar sobre l'impacte del mindfulness en educació infantil. S'utilitza una metodologia mixta, destacant el cas pràctic que s'efectua en una aula de P3 d'una escola de Catalunya, basat en el programa Aulas Felices. Els instruments de recollida de dades han estat la revisió de la literatura i la investigació documental, l'entrevista semiestructurada i l'observació sistemàtica de l'alumnat. Els resultats revelen que el mindfulness afavoreix a la regulació emocional i contribueix al desenvolupament integral dels infants.
Subject: Educació
Language: cat
Subject areas: Ciències de l'educació
Department: Pedagogia
Student: Perarnau Santaeulalia, Judith
Academic year: 2020-2021
Title in different languages: La regulació emocional a través del mindfulness Emotional regulation through mindfulness La regulación emocional a través del mindfulness
Work's public defense date: 2021-06-17
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: Mindfulness, educació infantil, educació emocional. Mindfulness, pre-school education, emotional education. Mindfulness, educación infantil, educación emocional.
Confidenciality: No
Title in original language: La regulació emocional a través del mindfulness
Project director: Moya Pereira, Sofia
Education area(s): Educació Infantil
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)