Treballs Fi de Grau> Pedagogia

La pràctica del motocròs en edat escolar: efecte en la motivació i l'atenció cap a l'aprenentatge

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3316
    Autors:
    Quiñonero Clariana, Cristina
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-06
    Resum: El motocròs és un esport de risc que es veu perillós per a les persones que el practiquen i encara més per als infants, però aporta molts beneficis, no només en l’àmbit físic sinó que també en el psicològic. La investigació és un estudi qualitatiu-interpretatiu que pretén analitzar la influència que té la pràctica d’un esport de risc, com el motocròs, en la motivació i l’atenció en els aprenentatges escolars d’un infant de 5 anys, així com determinar les necessitats educatives dels infants que practiquen aquest esport. Els resultats de la investigació s’han extret d’un estudi d’un cas d’un infant de 5 anys, que fa motocròs, i del seu entorn.
    Matèria: educació
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Quiñonero Clariana, Cristina
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: La pràctica del motocròs en edat escolar: efecte en la motivació i l'atenció cap a l'aprenentatge The practice of motocross in children of school age: inlfuence on motivation and attention La práctica del motocross en edad escolar: efecto en la motivación y la atención hacia el aprendizaje
    Data de la defensa del treball: 2021-06-17
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Motocròs, motivació, atenció Motocross, motivation, attention Motocross, motivación, atención
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: La pràctica del motocròs en edat escolar: efecte en la motivació i l'atenció cap a l'aprenentatge
    Director del projecte: Prieto Borras, Jordi
    Ensenyament(s): Educació Infantil
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar