Treballs Fi de Grau> Pedagogia

La pràctica del motocròs en edat escolar: efecte en la motivació i l'atenció cap a l'aprenentatge

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3316
    Autores:
    Quiñonero Clariana, Cristina
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
    Resumen: El motocròs és un esport de risc que es veu perillós per a les persones que el practiquen i encara més per als infants, però aporta molts beneficis, no només en l’àmbit físic sinó que també en el psicològic. La investigació és un estudi qualitatiu-interpretatiu que pretén analitzar la influència que té la pràctica d’un esport de risc, com el motocròs, en la motivació i l’atenció en els aprenentatges escolars d’un infant de 5 anys, així com determinar les necessitats educatives dels infants que practiquen aquest esport. Els resultats de la investigació s’han extret d’un estudi d’un cas d’un infant de 5 anys, que fa motocròs, i del seu entorn.
    Materia: educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciències de l'educació
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Quiñonero Clariana, Cristina
    Curso académico: 2020-2021
    Título en diferentes idiomas: La pràctica del motocròs en edat escolar: efecte en la motivació i l'atenció cap a l'aprenentatge The practice of motocross in children of school age: inlfuence on motivation and attention La práctica del motocross en edad escolar: efecto en la motivación y la atención hacia el aprendizaje
    Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Motocròs, motivació, atenció Motocross, motivation, attention Motocross, motivación, atención
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: La pràctica del motocròs en edat escolar: efecte en la motivació i l'atenció cap a l'aprenentatge
    Director del proyecto: Prieto Borras, Jordi
    Enseñanza(s): Educació Infantil
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciències de l'educació
    educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar