Treballs Fi de Grau> Pedagogia

La pràctica del motocròs en edat escolar: efecte en la motivació i l'atenció cap a l'aprenentatge

  • Identification data

    Identifier: TFG:3316
    Authors:
    Quiñonero Clariana, Cristina
  • Others:

    Creation date in repository: 2021-07-06
    Abstract: El motocròs és un esport de risc que es veu perillós per a les persones que el practiquen i encara més per als infants, però aporta molts beneficis, no només en l’àmbit físic sinó que també en el psicològic. La investigació és un estudi qualitatiu-interpretatiu que pretén analitzar la influència que té la pràctica d’un esport de risc, com el motocròs, en la motivació i l’atenció en els aprenentatges escolars d’un infant de 5 anys, així com determinar les necessitats educatives dels infants que practiquen aquest esport. Els resultats de la investigació s’han extret d’un estudi d’un cas d’un infant de 5 anys, que fa motocròs, i del seu entorn.
    Subject: educació
    Language: cat
    Subject areas: Ciències de l'educació
    Department: Pedagogia
    Student: Quiñonero Clariana, Cristina
    Academic year: 2020-2021
    Title in different languages: La pràctica del motocròs en edat escolar: efecte en la motivació i l'atenció cap a l'aprenentatge The practice of motocross in children of school age: inlfuence on motivation and attention La práctica del motocross en edad escolar: efecto en la motivación y la atención hacia el aprendizaje
    Work's public defense date: 2021-06-17
    Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Keywords: Motocròs, motivació, atenció Motocross, motivation, attention Motocross, motivación, atención
    Confidenciality: No
    Title in original language: La pràctica del motocròs en edat escolar: efecte en la motivació i l'atenció cap a l'aprenentatge
    Project director: Prieto Borras, Jordi
    Education area(s): Educació Infantil
    Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Keywords:

    Ciències de l'educació
    educació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar